SELURUH BLOG KESIHATAN

get this

Saya siarkan iklan Nuffnang.

Tuesday, February 22, 2011

7 tips cinta sihat.



Untuk yang tersayang. Cinta itu nikmat.


1)Jujur adalah bahagian yang terpenting dalam cinta, jika anda tidak jujur dan menipu pasangan akhirnya rahsia anda akan terbongkar. Jadilah jujur sebagai sandaran dalam bercinta,


2)Baik adalah perbuatan. Jika mencuri adalah perkara jahat contohnya, dan yang baik adalah yang menjaga tingkah laku serta menolong orang. Bagi pasangan yang bercinta baik dilihat dari sudut menjaga hati dan menolong pasangan baik dari sudut pelajaran atau kewangan


3)Orang tua suka jika muda-mudi bersopan dalam menutur kata-kata dan bersopan dalam berpakaian. Jadi jika anda seorang bersopan, anda bakal diterima sebagai bakal menantu.


4)Sikap anda yang ambil berat akan membuatkan si dia tertawan hatinya kepada anda, sekurangnya menelefon si dia 2 kali dalam satu hari membuat dia merasa awak mengambil berat terhadapnya.


5)Wanita suka jika mendapat kejutan yang sihat. Anda cuba sentuh hatinya dengan memberikan dia hadiah. Hadiah dapat menggembirakan hatinya. Cuba beli sebarang hadiah untuk dirinya ketika berjumpa dengannya. Sesuatu hadiah yang lebih istimewa, pada hari jadi si dia akan membuat anda diingati dan dicintai seperti memberikan foto-foto anda dan si dia sepanjang berkenalan, jam tangan, cincin, ataupun melamar si dia.


6)Perempuan kebiasaannya sensitif kepada sesetengah perkara. Dengan mengucapkan kata-kata romantik dapat membuat si dia sayang pada anda.


7)Jika anda sudah berkahwin, bawalah si dia bercuti berdua dengan anda dan ceritakan padanya kenangan bersama dan luahkan isi hati anda. Suasana romantik dapat menambat hati si dia.

No comments:

Post a Comment

taip komen dan idea anda, ingat tinggalkan url blog anda, senang nak view your blog/ web, thanks, terima kasih!